שאלות נפוצות

  1. איך נכנסים לאזור האישי?
  2. איך מדפיסים תעודה וירטואלית?
  3. איך בודקים מצב זכאות?
  4. איך נרשמים לסמינרים?
  5. איך נרשמים לקורסים?
  6. איך אפשר לראות קורסים באזור המגורים שלי?
  7. לא מצליחים להיכנס לאזור האישי באמצעות ת"ז ומספר הטלפון.
  8. המידע שקיים במערכת אינו מעודכן – לא מצליחים למצוא זכאויות
  9. איך מבטלים השתתפות בסמינר או בקורס?

1. איך נכנסים לאזור האישי?

א. לחצו על כפתור 'כניסה לעמיתים' בצד השמאלי העליון של המסך.

ב. על המסך תופיע הודעת כניסה, בשדות יש להזין את מספר ת"ז ומספר הטלפון הנייד שלכם ואח"כ ללחוץ על כפתור 'כניסה'.

ג. כעת תתבקשו להזין קוד זיהוי. הקוד יישלח אליכם לטלפון הנייד באופן מיידי.

ד. בצד השמאלי העליון, יופיע שם העמית/ה. כדי להיכנס לאזור האישי, הקליקו על השורה שאומרת 'שלום (שם העמית)'.

הגעתם לאזור האישי. כאן תוכלו לבדוק מצב זכאויות, הזמנות עבר, להדפיס תעודה וירטואלית ולעדכן את פרטיכם האישיים.

ה. בפעם הראשונה שתכנסו תתבקשו לעדכן ולאשר את פרטיכם האישיים. בפעמים הבאות, בקשה זו לא תופיע.

2. איך מדפיסים תעודה וירטואלית?

א. היכנסו לאזור האישי, במסך הראשי מצד שמאל תופיע האפשרות תעודה וירטואלית.

לחיצה על הכותרת תוביל אתכם למסך הבא.

ב. הזינו את מספר הזהות שלכם וראו את רשימת התעודות האפשריות להדפסה.

 

לא מוצאים את התעודה מהסמינר האחרון בו השתתפתם? התעודות מתעדכנות עד חודש לאחר מועד סיום הסמינר.

אם עבר חודש ואתם לא מוצאים את התעודה, פנו למוקד השירות בטלפון 073-2244126 בין השעות 8:30 – 16:30.

3. איך בודקים מצב זכאות?

היכנסו לאזור האישי ובחרו בכותרת השנייה מימין 'זכאויות'. כאן תמצאו את המידע הרלוונטי עבורכם.

4. איך נרשמים לסמינרים?

שימו לב! כדי להירשם לסמינר עליכם להזדהות כעמיתים רשומים באמצעות ת"ז ומספר הטלפון שלכם.

א. עברו לדף 'סמינרים' (הכפתור השני מימין בתפריט העליון). בדף זה תוכלו לראות את רשימת הסמינרים הקרובים'   כדי לקרוא עוד על כל סמינר, לחצו על כפתור 'לפרטים נוספים'.

ניתן לחפש סמינרים לפי תאריכים, מקום בארץ או נושא, ע"י שורת החיפוש.

ב. במידה ולא הזדהתם כעמיתים תקפוץ הודעת ההתחברות שבה יש להזין את ת"ז ומספר הטלפון שלכם.

ג. עם המעבר לדף הסמינר תוכלו לראות את תכנית הסמינר. בתחתית העמוד מופיעים המחירים לעמיתים ולנלווים. במידה ותרצו להשתתף בסמינר בחרו בחדר המתאים לכם: יחיד, זוגי, שלישייה, משפחה וכדו'. לאחר מכן לחצו על כפתור 'המשך'.

ד. הגעתם למסך 'פרטי הזמנה ותשלום'. כאן עליכם לעדכן את האורחים שבחדר ולממש זכאויות.

ה. לאחר עדכון הפרטים, גללו לתחתית הדף וסמנו 'קראתי ואישרתי את התקנון'.

ו. כדי להזמין את החדר לחצו על כפתור 'ביצוע הזמנה' משמאל למטה.

ז. בשלב הבא תתבקשו לשלם את סכום ההזמנה.

ח. ניתן לשלם במספר כרטיסי אשראי שונים. ע"י לחיצה על כפתור 'לחץ כאן לתשלום בכרטיס נוסף'.

ט. לחיצה על כפתור 'שלם', תפתח מסך חדש שבו תצטרכו להזין את פרטי כרטיס האשראי שברשותכם.

י. מלאו את הפרטים, לחצו על כפתור 'בצע תשלום' ותגיעו למסך אישור ההזמנה.

שימו לב! כרטיס האשראי יחויב רק שבועיים לפני מועד הסמינר ולא ברגע ההזמנה.

5. איך נרשמים לקורסים?

אתר העמותה לקידום מקצועי חברתי כולל את רשימת הקורסים שמציעה העמותה בכל רחבי הארץ. כדי להגיע לדף הקורסים לחצו על כפתור 'קורסים' בתפריט העליון.

ההרשמה לקורסים מתבצעת דרך אתר האינטרנט. שירות הלקוחות של העמותה הפעיל בימים א-ה בין השעות 8:30 – 16:30. תוכלו ליצור קשר עם המוקד בטלפון 073-2244126.

6. איך אפשר לראות קורסים באזור המגורים שלי?

תוכלו לבחור בקורס באזור מסוים בארץ באמצעות שורת החיפוש של קורסים. לחצו על 'מיקום' ובחרו באזור הקרוב אליכם.

7. לא מצליחים להיכנס לאזור האישי באמצעות ת"ז ומספר הטלפון

יתכן שהפרטים המעודכנים ברשומות העמותה אינם מעודכנים. אנא צרו קשר עם מוקד השירות של העמותה בטלפון 073-2244126. כך נוכל לעדכן את פרטיכם האישיים כדי שתוכלו להיכנס לאזור האישי.

8. המידע שקיים במערכת אינו מעודכן – לא מצליחים למצוא זכאויות

יתכן שהפרטים המעודכנים ברשומות העמותה אינם מעודכנים. אנא צרו קשר עם מוקד השירות של העמותה בטלפון 073-2244126. כך נוכל לעדכן את פרטיכם האישיים כדי שתוכלו להיכנס לאזור האישי.

9. איך מבטלים השתתפות בסמינר או בקורס?

במידה והשלמתם הזמנה לסמינר או לקורס ניתן לבטל אותם אך ורק דרך מוקד השירות. אנא צרו קשר עם מוקד השירות של העמותה לקידום מקצועי חברתי בטלפון 073-2244126.