להיות בעיניינים
קבלת מידע אישי אודות פעילות העמותה
*
*
*

תקשורת בינאישית ושיפור השירות

תיאור הסמינר ונושאים מרכזיים:

בסמינר נדון בסוגי וסגנונות תקשורת אפקטיבית, פיתוח מיומנויות התקשורת הבינאישית והשגת מטרות באמצעות תקשורת בינאישית חיובית. נדון בהבנה של תהליכים המפריעים בתהליך התקשורת, העברת מסרים ומיקוד נושא. בסמינר נגדיר את המוגש שרות ומקומו של הלקוח בארגון. חשיבותה של עבודת הצוות במתן שירות איכותי ואיתור והגדרת בעיות במתן שירות איכותי והתמודדות במצבי קונפליקט, אסרטיביות מנומסת והתמודדות עם לקוח זועם ועוד .

הדפסשלח לחבר