להיות בעיניינים
קבלת מידע אישי אודות פעילות העמותה
*
*
*

תקשורת מחויכת ושירות בעבודה

תיאור הסמינר ונושאים מרכזיים:

נלמד איך לדבר נכון בחיוך במקום חיכוך ולשפר את היחסים בבית ובעבודה. חיוך, צחוק והומור מעוררים ומגבירים שמחה, יצירתיות ואנרגיה חיובית – חיוך קטן, שינוי גדול. נדון בתפקיד השרות ומקומו בארגון. אסרטיביות ופיתוח מיומנויות שרות ומודלים לשירות ממוקד. איתור והגדרת בעיות במתן שירות איכותי והתמודדות במצבי קונפליקט ועוד.

הדפסשלח לחבר