להיות בעיניינים
קבלת מידע אישי אודות פעילות העמותה
*
*
*

שיפור השירות ותדמית אישית עבודה

תיאור הסמינר ונושאים מרכזיים:

הגדרת המושג שרות ומקומו של הלקוח בארגון. חשיבותה של עבודת הצוות במתן שירות איכותי ואיתור והגדרת בעיות במתן שירות זה. התמודדות במצבי קונפליקט, אסרטיביות מנומסת והתמודדות עם לקוח זועם ועוד . עיצוב תדמית לשיפור השירות, חשיבותו של הרושם הראשוני בשירות. מה משדר גופנו – שפת גוף נכונה אצל נותן שירות. בסמינר נקנה ידע וכלים לשיפור התדמית - איך לשדר תדמית אישית ועסקית. הכרת הכלים והמיומנויות לצמיחה והעצמה תוך מימוש הפוטנציאל האישי.

הדפסשלח לחבר