להיות בעיניינים
קבלת מידע אישי אודות פעילות העמותה
*
*
*

איכות השירות וניהול עצמי

תיאור הסמינר ונושאים מרכזיים:

הגדרת המושג שרות ומקומו של הלקוח בארגון. חשיבותה של עבודת הצוות במתן שירות איכותי ואיתור והגדרת בעיות במתן שירות איכותי והתמודדות במצבי קונפליקט, אסרטיביות מנומסת והתמודדות עם לקוח זועם ועוד . עיצוב תדמית לשיפור השירות, ועוד. בסמינר נדון גם על ניהול והתנהלות, - נקנה כלים מתקדמים לתכנון נכון ו ניהול זמן אפקטיבי. נדון כיצד ניתן  להגדיל את האפקטיביות האישית שלנו ולחזק את המנהיגות העצמית שלנו. על כוחו של הרגע בעידן החדש להתנהלות מוצלחת ועל קצב החיים.

הדפסשלח לחבר