להיות בעיניינים
קבלת מידע אישי אודות פעילות העמותה
*
*
*

קבלת החלטות וניהול זמן אפקטיבי

תיאור הסמינר ונושאים מרכזיים:

נדון בחשיבות התכנון בתהליכי קבלת החלטות ומודלים לקבלת החלטות. אבחון סגנון אישי בקבלת החלטות, כיצד להפוך לגורם שינוי בארגון ולהגיע להחלטות מושכלות בעבודה. תהליך מול תוצאה. הקשר בין ניהול זמן לאפקטיביות ותוצאות. ניצול משאבים לניצול זמן אפקטיבי. ניהול זמן לפי טכניקות ניהוליות ואימוץ הטכניקות כאורח חיים.

הדפסשלח לחבר